مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 10:472022-06-25دانش

انتظارات جدید دانشجویان از دانشگاه ها


دانشگاه ها و نظام آموزشی کشور طی دوسال اخیر به دلیل کرونا بارها با بحران های مختلف رو به رو شده و مجبور به مدیریت بحران و طراحی پلتفرم های ارائه خدمات آموزشی نوین شده اند.

- پس از تجربه آموزش های غیرحضوری در حال حاضر با  بازگشایی دانشگاه ها و حضوری شدن کلاس ها انتظارات جدیدی نیز شکل گرفته است.

‎اکنون دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انتخاب بهترین دانشگاه علاوه بر سطح علمی، کیفیت آموزشی و استادان مجرب شاخص های دیگری چون نوآوری، کارآفرینی، شهریه مناسب،  سامانه های مطمئن آموزش الکترونیکی، برخورداری از پارک علم و فناوری و ارتباط علمی پژوهشی با پژوهشگاه ها و دانشگاه های تراز اول ملی و بین المللی را نیز در نظر می گیرند.

دانشگاه علم و فرهنگ برنامه راهبردی خود را با توجه به شاخص های مورد انتظار متقاضیان و استانداردهای بین المللی و جهانی تنظیم کرده و با استقرار یکی از پایدارترین سامانه های آموزش الکترونیکی از توانمندی بالایی در مدیریت بحران های احتمالی برخوردار است.

بهره مندی مطلوب از دانش اعضای هیات علمی و اساتید و همچنین توجه به دانشمندان و پژوهشگران برتر و تاثیرگذار سبب شده این دانشگاه بر اساس نظام رتبه بندی سایمگوی اسپانیا علاوه بر کسب رتبه 653 جهان و رتبه 22 ایران در سال 2022 ، در سه سال پیاپی رتبه دانشگاه نو آور ایران را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات جدید دانشجویان از دانشگاه ها

انتظارات جدید دانشجویان از دانشگاه ها