مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 00:022022-06-24سياسي

مختصری از زندگی اندرونی آقاسیدمصطفی خمینی منتشر شد


کتاب «زندگی آیت الله سیدمصطفی خمینی» به قلم آزاده جهان احمدی با رویکردی داستانی، مختصری از زندگی فرزند ارشد حضرت امام خمینی را روایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، برای آنها که اهلش هستند زندگی علما، یعنی آنچه در اندرونی منزلشان می گذشت، همیشه جذابیت دارد.

این جذابیت از جستجوی نسبت وجه و منظر بیرونی شخصیت علما با آنچه در منزل و نزد اهلبیت شان می گذرد، ناشی می شود.

بزرگان فرهیخته ای که نامشان را بسیار شنیده ایم و سلوک و شیوه و سیره زندگی شان همواره دارای جذابیت ها و نکات تکان دهنده و آموزنده است.

روش آنها در تربیت فرزند و معاشرت با همسر چگونه بود؟ واکنش آنها هنگام عصبانیت چه بود؟ و خیلی جزییات دیگر که همه شان در کنار هم آنچه هستند که زندگی می نامیم.

انتشارات روایت فتح در یک مجموعه هفت جلدی با پرداختن به زوایای پنهان و کمتر دیده شده زندگی علمایی چون شهید بهشتی، علامه طباطبایی، سید شهاب الدین مرعشی نجفی، امام خمینی، سیدعلی قاضی طباطبایی، آیت الله بروجردی و سیدمصطفی خمینی مجموعه ای مختصر و مفید را برای خوانندگانش فراهم ساخته است.

   قرعه آخرین کتاب به نام فرزند ارشد امام خمینی خورده است؛ شخصیتی دانشمند و متفکر و در عین حال مقید به اخلاق اسلامی و کاملا در خدمت پدر و نهضت انقلاب اسلامی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختصری از زندگی اندرونی آقاسیدمصطفی خمینی منتشر شد

مختصری از زندگی اندرونی آقاسیدمصطفی خمینی منتشر شد