مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 23:022022-06-24سياسي

دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با متخلفان در دیشموک برخورد می کند


رییس دادگاه عمومی دیشموک با اشاره به نزاع و درگیری ها گفت: دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با متخلفان در دیشموک برخورد می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از دیشموک، سید مصطفی حائری رییس دادگاه عمومی دیشموک در جمع مردم شهر دیشموک به مناسبت هفته قوه قضاییه  با اشاره به نزاع و درگیری ها  اظهار کرد: دستگاه قضایی در این زمینه هیچ گونه اغماضی با متهمان ندارد.

وی با اشاره به روال فضای مجازی و بزرگنمایی ها افزود: پرونده های در این خصوص رو به بهبود است و برخی از پرونده های 30 تا 40 نفری دارای متهم کاهش یافته که این مهم، نتیجه عدم مماشات با مجرمان است.

حائری با اشاره به سرقت و تلاش های نیروی انتظامی و کلانتری  دیشموک گفت: سرقت کابل های برق و وسایل اداره آب و مخابرات در بخش وجود داشته که در همین زمینه چندین سارق را بازداشت که پس از این بازداشت ها به ندرت شاهد چنین سرقت هایی بودیم.

وی با اشاره به پایین بودن آمار سرقت نسبت به نرم استانی افزود: خوشبختانه سرقت در بخش دیشموک نسبت به تمامی نقاط استان از میانگین آن کمتر است.

رییس دادگاه عمومی بخش دیشموک با اشاره به دعاوی خانوادگی و بالا بودن پرونده های آن ادامه داد: این مسئله ناشی از ازدواج بدون تعقل و اختلافات خانوادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با متخلفان در دیشموک برخورد می کند

دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با متخلفان در دیشموک برخورد می کند