مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 22:372022-06-24سياسي

ثبت نام بیش از 2 هزار نفر در مسابقات قرآن خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: تاکنون 2 هزار و 206 نفر از قرآنیان استان برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته آوایی پایان یافت.

وی با بیان اینکه ثبت نام در رشته های معارفی این دوره از مسابقات شامل تفسیر عمومی قرآن، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه است، تصریح کرد: ثبت نام در این رشته ها تا 10 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون 2 هزار و 206 نفر از قرآنیان استان برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند.

بخشی پور با بیان اینکه بیشترین ثبت کنندگان بخش آوایی در رشته تفسیر عمومی قرآن با 780 نفر هستند، ادامه داد: رشته ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه با 304 نفر و رشته قرائت ترتیل با 234 نفر بوده است.

وی افزود: همچنین برگزیدگان مرحله شهرستانی شهریورماه امسال در مرحله استانی با هم رقابت می کنند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در نیمه نخست مردادماه سال جاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 2 هزار نفر در مسابقات قرآن خراسان جنوبی

ثبت نام بیش از 2 هزار نفر در مسابقات قرآن خراسان جنوبی