مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 22:222022-06-24سياسي

زندگی شهدا فقط برای رضای خداوند بود


امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه در بررسی زندگی شهدا با مسائلی آشنا می شویم که ثابت می کند زندگی شهدا خدایی و فقط برای رضای خداوند بود، گفت: شهدا کار همایشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده امشب در سی وپنجمین یادواره دانشجوی شهید محمدقلی طالبی که در روستای ورکلا بخش گهرباران شهرستان میاندورود برگزار شد، با بیان اینکه این شهدا تنها کار خدایی می کردند، اظهار کرد: شهدا کار همایشی، نمایشی و فقط برای رفع تکلیف کار نمی کردند.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم ما غالبا جوان بودند و در این سن و سال به چه معرفتی رسیدند، افزود: شهدای ما در سن پایین به بالاترین مقام عرفانی دست یافتند.

امام جمعه شهرستان میاندورود ادامه داد: شهید مدافع حرم در وصیت نامه اش می نویسد به هیچ وجه قبر بی بی دو عالم پیدا نشده برای من سنگ قبر نگذارید؛ حتی بعد از شهادت شان به دنبال آوازه، نام و شهرت نبودند بلکه این  ما هستیم با برگزاری یادواره شهدا برای احیای خودمان یاد و خاطره شهدا را زنده می کنیم.

این مسؤول یادآور شد: در بررسی زندگی شهدا با مسائلی آشنا می شویم که ثابت می کند زندگی شهدا خدایی و فقط برای رضای خداوند بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی شهدا فقط برای رضای خداوند بود

زندگی شهدا فقط برای رضای خداوند بود