مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-29اجتماعي

28 خرداد ماه آغاز برنامه سنجش نوآموزان کهگیلویه و بویراحمد است


یاسوج_ مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان از 28 خردادماه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسنعلی عزت خواه در جلسه ستاد استانی برنامه سنجش سلامت نو آموزان افزود: تعداد 7 پایگاه در سطح شهرستان ها و مناطق از 28 خردادماه فعالیت خویش را جهت سنجش سلامت جسمانی نو آموزان آغاز خواهند کرد.

وی ابراز داشت: از این تعداد 2 پایگاه ثابت شهری در شهرستان های دهدشت، گچساران و 2 پایگاه شهری در شهر یاسوج و دو پایگاه سیار بویراحمد، کهگیلویه و یک پایگاه عشایری است.

عزت خواه افزود: برای مدارس عشایری یک پایگاه سیار پیش بینی شده است که از ابتدای شهریورماه شروع به کار خواهد کرد.

عزت خواه در پایان گفت: از همه ظرفیت های آموزش و پرورش جهت سنجش نوآموزان بهره خواهیم گرفت تا تمامی نوآموزان مورد ارزیابی قرار بگیرند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: در برنامه سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان آمادگی تحصیلی، شنوایی، گفتار، بینایی، دید رنگ، قد، وزن، توده بدنی، بیماری های پوستی، سلامت دهان و دندان ارزیابی و در صورت نیاز به پایگاه های تخصصی ارجاع داده خواهند شد شهربانو بختیاری افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 خرداد ماه آغاز برنامه سنجش نوآموزان کهگیلویه و بویراحمد است

28 خرداد ماه آغاز برنامه سنجش نوآموزان کهگیلویه و بویراحمد است