مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-29سياسي

جهاد تبیین برای امن کردن مرزهای فرهنگی کشور است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فارس گفت: در شرایط کنونی مرزهای فرهنگی کشور نا امن شده و می طلبد که جهاد تبیین را در موارد مختلف تخصصی، - تبیین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازلبیک گفته شود و جهاد تبیین را در موارد مختلف تخصصی تبیین کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فارس از مسئولان دانشگاه و اساتید خواست رسالت آنان بر این است دستاوردهای علمی را به درستی تبیین و معرفی کنند.

حجت الاسلام مقامی معتقد است که رهبر انقلاب در بهترین زمان ممکن، موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند و در واقع به نوعی بیانیه گام دوم قوام بخشیدند.

او همچنین بر تأثیر رشد و توسعه شبکه های اجتماعی در جهاد تبیین اشاره و یکی از ابزارهای کارآمد در جهاد تبیین را فضای مجازی دانست و اظهار کرد: در جامعه امروزی، اثر تخریبی یک پیام و یا یک کلیپ چند دقیقه ای به مراتب بیشتر از چندین بمب و موشک است.

حجت الاسلام مقامی تأکید کرد: باید کمبودها و خلاءهای پُر شود و بر این اساس باید دید دشمن کجا و چه مسائلی را نشانه گرفته تا برای همان موضوعات نیز برنامه ریزی انجام شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح اندیشه تمدن ساز ویژه اساتید، گفت: طرح اندیشه تمدن ساز ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با بحث حکمران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین برای امن کردن مرزهای فرهنگی کشور است

جهاد تبیین برای امن کردن مرزهای فرهنگی کشور است