مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-29سياسي

نخستین دفتر تعاملات علم و فناوری کشور در دانشگاه شیراز افتتاح شد


نخستین دفتر تعاملات علم و فناوری کشور در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز با هدف استفاده از توان علمی متخصصان ایرانی مقیم خارج از کشور راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح یکشنبه در مراسم آغاز به کار این دفتر گفت: معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از سال 1394 برنامه منسجمی برای استفاده از ظرفیت متخصصان و کارآفرینان ایرانی مقیم خارج از کشور آغاز کرده است و تاکنون مجموعه های مختلفی به عنوان پایگاه تخصصی برای بهره مندی از دانش و تجربه متخصصان ایرانی غیرمقیم شناسایی شده است.

علی حسینی با اشاره به ظرفیت و تجربیات موفق دانشگاه شیراز در اجرای طرح های ملی، افزود: نخستین دفتر تعاملات علم و فناوری کشور در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز با هدف جذب دانش و توان متخصصان ایرانی در خارج از کشور ایجاد شده است و امیدواریم در آینده نزدیک این دفتر به عنوان الگویی سرلوحه دیگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وشور قرار گیرد.

حسینی استفاده از سرمایه انسانی علمی و حرفه ای در خارج از کشور، حمایت از طرح های تحقیقاتی، فناورانه و کارآفرین و نیز برقراری ارتباط مؤثر میان متخصصان غیر مقیم، دانشگاه شیراز و دستگاه های اجرایی ذیربط را از جمله اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دفتر تعاملات علم و فناوری کشور در دانشگاه شیراز افتتاح شد

نخستین دفتر تعاملات علم و فناوری کشور در دانشگاه شیراز افتتاح شد