مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-29سياسي

تقدیر از آتش نشانانی که برای امداد به آبادان اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع صحبت های رییس سازمان آتش نشانی در خصوص اعزام نیرو های اتش نشان از تهران به آبادان برای امداد و هم افزایی در فرایند اوار .

- رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: 50 نفر آتش نشانی که با از خودگذشتگی برای امداد و نجات به آبادان اعزام شدند شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع صحبت های رییس سازمان آتش نشانی در خصوص اعزام نیرو های اتش نشان از تهران به آبادان برای امداد و هم افزایی در فرایند اوار برداری از حادثه مترو پل گفت: 50نفر آتش نشانی که با از خودگذشتگی برای امداد و نجات به آبادان اعزام شدند شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه همه مردم شهر با مردم آبادان در پی حادثه ناگوار مترو پل همدرد هستند ادامه داد: ضرورت دارد سازمان زیباسازی که تا کنون هیچ اقدامی انجام نداده است نقش آفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از آتش نشانانی که برای امداد به آبادان اعزام شدند

تقدیر از آتش نشانانی که برای امداد به آبادان اعزام شدند