مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-29سياسي

افت 25 درصدی اسناد خزانه راهداری اردبیل/پیمانکاران رغبتی برای شرکت در مناقصه ندارند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به افت 25 درصدی اسناد خزانه راهداری گفت: پیمانکاران جهت شرکت در مناقصه های راهداری هیچ گونه تمایلی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به افت 25 درصدی اسناد خزانه راهداری استان اظهار کرد: پیمانکاران جهت شرکت در مناقصه های راهداری که از مهمترین موانع و مشکلات این اداره کل است هیچ گونه تمایلی ندارند.

وی با بیان اینکه برای نگهداری راه های استان سالانه چیزی حدود هزار و 200 میلیارد تومان باید هزینه شود، گفت: 360 میلیارد تومان اعتبار برای راهداری استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که 80 درصد از محل اعتبارات ملی و 60 درصد نیز از محل اعتبارات استانی تاکنون برای انجام امورات راهداری و نگهداری تخصیص یافته است، اما 40 درصد تخصیص نیافته مابقی برنامه ریزی های استان را در انجام پروژه ها با مشکلاتی مواجه کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: اتمام پروژه روشنایی جاده اردبیل مغان که یکی از مطالبات مهم مردم است تاکنون 60 درصد این پروژه به همت راهداری انجام شده است و به شرط تأمین ده میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ده کیلومتر مابقی نیز انجام خواهد شد و تا شهریور ماه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 25 درصدی اسناد خزانه راهداری اردبیل/پیمانکاران رغبتی برای شرکت در مناقصه ندارند

افت 25 درصدی اسناد خزانه راهداری اردبیل/پیمانکاران رغبتی برای شرکت در مناقصه ندارند