مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-29اجتماعي

آغاز عملیات 22 مدرسه خیرساز طی 4 ماه گذشته در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس تخریبی شهرستان های جنوبی کرمان با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته، خیران عملیات ساخت 22 مدرسه را در استان آغاز کرده اند، اظهار کرد: تعامل سازنده ای بین آموزش و پرورش استان و نوسازی مدارس استان وجود دارد و خیران نیز به سمت مدرسه سازی در مناطق مختلف استان مراجعه کرده اند.

وی گفت: با پرداخت 50 درصد از هزینه ساخت یک مدرسه توسط خیر، دولت موظف به پرداخت مابقی آن است و بر اساس پیگیری های انجام شده، تمام پروژه های نیمه ساز نیمه تمام خیری استان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به اشاره به کمبود، تخریبی و نیاز به بهسازی و مقاوم سازی تعدادی از مدارس در مناطق مختلف استان خاطرنشان کرد: از ظرفیت خیران در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری استقبال می کنیم.

رضایی با بیان اینکه پیگیر مطالبات خیران مدرسه ساز در استان هستیم، افزود: به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرده ایم بدون هماهنگی خیران و تحت هر شرایطی تغییر نام مدارس خیرساز غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد جدی می شود.

انتهای پیام/3388/ق/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات 22 مدرسه خیرساز طی 4 ماه گذشته در کرمان

آغاز عملیات 22 مدرسه خیرساز طی 4 ماه گذشته در کرمان