مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-29اجتماعي

مطالبات خیرین مدرسه ساز در استان کرمان با جدیت پیگیری می شود


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای توسعه مدرسه سازی مطالبات خیرین مدرسه ساز در استان کرمان با جدیت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس تخریبی شهرستان های فاریاب، کهنوج و منوجان با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین و اثربخش ترین کار خیر است گفت: مطالبات خیرین مدرسه ساز استان کرمان با جدیت پیگیری می شود.

رضا رضایی در حاشیه این بازدیدها که به همراه حسین عباس لو خیر خیراندیش مدرسه ساز سیرجانی انجام شد گفت: مدرسه سازی اقدامی ماندگار در راستای جنگ با نادانی، بزرگترین فقر بشریت است که آثار و برکات آن برای همیشه تاریخ در زندگی دنیوی و اخروی خیر مشهود خواهد بود.

وی با بیان اینکه از چهار ماه گذشته تا کنون خیرین عملیات ساخت 22 مدرسه را در استان آغاز کرده اند گفت: خوشبختانه تعامل سازنده ای بین آموزش و پرورش استان و نوسازی مدارس استان وجود دارد و خیران نیز به سمت مدرسه سازی در مناطق مختلف استان مراجعه کرده اند.

رضایی گفت: در صورت پرداخت 50 درصد از هزینه ساخت یک مدرسه توسط خیر، دولت موظف به پرداخت مابقی آن است و بر اساس پیگیری های انجام شده، تمامی پروژه های نیمه ساز نیمه تمام خیری استان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات خیرین مدرسه ساز در استان کرمان با جدیت پیگیری می شود

مطالبات خیرین مدرسه ساز در استان کرمان با جدیت پیگیری می شود