مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-29اجتماعي

دفتر خدمات گردشگری در مرز سیران بند بانه راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مرز سیرانبند بانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، یعقوب گویلیان، اظهار کرد: وجود این مرز فرصتی مناسب برای رونق و شکوفایی گردشگری در استان است و می توان از این ظرفیت نیز برای ورود گردشگران عراقی به ویژه در حوزه گردشگری سلامت استفاده کرد.

وی افزود: دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مرز سیران بند بانه راه اندازی می شود که این مرز نزدیک ترین مرز استان با اقلیم کردستان عراق بوده که در طول سال محل تردد شمار بالای گردشگران ایرانی و اتباع کشورهای همسایه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان عنوان کرد: با تقویت و گسترش همکاری میان نهادهای مربوطه، برنامه ریزی لازم برای تبادل مسافر و گردشگری دوجانبه با اقلیم کردستان و کشور عراق صورت گیرد.

گویلیان خاطر نشان کرد: در همین راستا و به منظور راهنمایی، ساماندهی و اسکان مسافران و گردشگران خارجی که از کشور عراق وارد ایران می شوند، دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مرز سیران بند بانه راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر خدمات گردشگری در مرز سیران بند بانه راه اندازی می شود

دفتر خدمات گردشگری در مرز سیران بند بانه راه اندازی می شود