مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-29اقتصادي

واردات انبه فرصتی برای جبران تعهدات ارزی پیله وران است


مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فرصت پیش آمده مبنی بر واردات انبه، پیله وران سریعا نسبت به انجام ‏واردات اقدام تا تعهدات ارزی آن ها برآورده شود.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ مبین علی میر با ‏اشاره به اینکه واردات انبه از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان آغاز شده است اظهار داشت: ‏پیش بینی می شود 60 هزار تن انبه برای امسال از طریق بازارچه های مرزی وارد استان و کشور ‏شود.

‏ وی واردات انبه را فرصتی برای جبران تعهدات ارزی پیله وران عنوان کرد و افزود: باتوجه به فرصت پیش آمده پیله وران سریعاً نسبت به انجام واردات اقدام تا تعهدات ارزی آن ها برآورده شود.

‏ مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس اعلام مصوبه دولت پیله وران می توانند تا سقف 100 هزار دلار ‏کالا بدون تعهدات ارزی صادر کنند، که در این زمینه از تمامی پیله وران استان دعوت به عمل می آید ‏تا از این فرصت و امتیاز به نحو احسنت استفاده کنند.

‏ وی تاکید کرد: آن دسته از پیله ورانی که بیش از یکصد هزار دلار صادرات انجام دهند، با توجه به مصوبه هیأت دولت می توانند اقدام به ورود برنج، انبه، چای، کنجد، و اقلام میوه های گرمسیری ‏کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات انبه فرصتی برای جبران تعهدات ارزی پیله وران است

واردات انبه فرصتی برای جبران تعهدات ارزی پیله وران است