مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-29اجتماعي

تسلط به هوش سه گانه رمز قبولی در آزمون مدارس خاص است


یک پژوهشگر و مدرس ریاضی در خصوص مدارس خاص و ویژگی های آن گفت: با توجه به سطح بالای آموزش و استعدادهای ویژه دانش آموزان و به کارگیری نیروی انسانی خلاق و متخصص مدارس خاص می توانند راه رشد دانش آموزان را برای آینده تحصیلی هموار سازند.

-  محمدرضا فاتحی نسب، پژوهشگر حوزه آموزش و مدرس ریاضی، با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه تقویت بنیه آموزشی، فعالیت مدارس خاص در نظام آموزش و پرورش را از جمله زمینه های موثر برای تحقق این مهم دانست و اظهار کرد: در عموم شهرهای کشور و در همه مراکز استانها سازمان سمپاد در مدارس وجود دارد که دانش آموزان پایه ششم و پایه نهم بعد از اتمام سال تحصیلی برای ورود به این مراکز وارد آزمونی تخت عنوان آزمون تیزهوشان میشوند.

وی افزود: با توجه به سطح بالای آموزش و استعدادهای ویژه دانش آموزان و به کارگیری نیروی انسانی خلاق و متخصص مدارس سمپاد می توانند راه رشد دانش آموزان را برای آینده تحصیلی هموار سازند و به همین علت و با توجه به شهریه اندکی که این مدارس می گیرند این مدارس مورد توجه دانش آموزان و خانواده ها قرار دارد.

فاتحی نسب در ادامه گفت: دانش آموزان پایه ششم در سوالات سه حوزه هوش کلامی و ریاضی و تصویری و سوالات سرعت و دقت و دانش آموزان پایه نهم در حوزه استعداد تحصیلی که شامل سوالات درسی است و هوش های سه گانه با ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط به هوش سه گانه رمز قبولی در آزمون مدارس خاص است

تسلط به هوش سه گانه رمز قبولی در آزمون مدارس خاص است