مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 03:122022-05-28بين الملل

لجاجت مذاکره کننده ارشد اوکراینی در نپذیرفتن پیشنهادهای روسیه


مشاور رییس جمهور اوکراین مدعی شد که نمی توان به هیچ توافقی با روسیه اعتماد کرد و تنها راه برای توقف تهاجم مسکو، زور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییلو پودولیاک مشاور رییس جمهور اوکراین و مذاکره کننده ارشد در گفتگوهای صلح با روسیه، بار دیگر بر موضع لجوجانه کی یف در رد پیشنهادهای بشردوستانه مسکو تاکید کرد.

پودولیاک شامگاه شنبه در کانال تلگرامی خود مدعی شد که نمی توان به هیچ توافقی با روسیه اعتماد کرد و تنها راه برای توقف تهاجم مسکو، زور است.

به نوشته خبرگزاری وزیر دفاع اوکراین با اشاره به آغاز فرایند دریافت موشک های ضد کشتی و توپخانه های خودکششی از متحدان غربی این کشور، گفت با این تجهیزات به مقابله با نیروهای روسیه می روند.

روسیه در تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند ماه) به درخواست کمک جمهوری های دونباس لوهانسک و دونتسک برای دفاع در مقابل حملات اوکراین، عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد و هدف آن را محافظت از افرادی عنوان کرد که برای مدت هشت سال در معرض قلدری و نسل کشی رژیم کی یف بوده اند.

در حالی درگیری ها در اوکراین ادامه دارد که کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا با عرضه تسلیحات سنگین و تشدید تحریم ها علیه روسیه، به آن دامن می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لجاجت مذاکره کننده ارشد اوکراینی در نپذیرفتن پیشنهادهای روسیه

لجاجت مذاکره کننده ارشد اوکراینی در نپذیرفتن پیشنهادهای روسیه