مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 22:122022-05-28سياسي

فلج شدن شهرداری آباده به خاطر برخی تصمیمات استانداری فارس


در هفته های پایانی سال 1400 بود که خبر انتخاب هادی مقصودی شهردار سابق آباده به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری فارس در رسانه ها منتشر شد و شهر آباده بعد از تکاپوی فراوان بدون شهردار شد، - خبرگزاری فارس آباده؛ علی محمد خادم حسینی: انتخاب شهردار یکی از مهمترین وظایف شورای شهر هر منطقه می باشد، و تقریبا تمام شوراهای شهر در ماه های ابتدایی فعالیت خود، مشغول این امر هستند.

بعد از گذر از مرحله انتخاب با آن همه شرایط دست و پاگیر، آن وقت نوبت به تایید شدن فرد منتخب از سوی استانداری می شود که آن هم دست کم یک ماه به طول می انجامد.

در شهر آباده نیز اعضای شورای شهر، تمام انرژی ماه های ابتدایی مسئولیت خود را برای انتخاب یک فرد بومی و دارای شرایط گذاشتند و بعد از گذشت چند ماه و مصاحبه از افراد گوناگون با رای مثبت و اتفاق نظر تمام اعضا، هادی مقصودی که از افراد بومی شهر آباده بود، به عنوان شهردار به استانداری فارس معرفی شد.

  بعد از انتخاب اعضای شورای شهر، حال نوبت به تایید استانداری فارس رسید که حدود یک ماه و چند روز به طول انجامید، بعد از گذشت این مدت، مراسم معارفه هادی مقصودی انجام شد و وی با ارائه برنامه های خود بارقه هایی از امید در دل مردم شهر روشن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلج شدن شهرداری آباده به خاطر برخی تصمیمات استانداری فارس

فلج شدن شهرداری آباده به خاطر برخی تصمیمات استانداری فارس