مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-28سياسي

پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی به دنبال حادثه آبادان+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مؤسسه علوم وحیانی اسراء، آیت الله جوادی آملی به دنبال وقوع حادثه ریزش ساختمان در آبادان پیامی صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:  بسم الله الرحمن الرحیم؛  رخداد تلخ و سانحه سنگین و غمبار آبادان را به همه تعزیت عرض می کنیم! این گونه از حوادث تلخ ناشی از لرزان بودن بنیان فکری مسئولین و همچنین مردم است.

جامعه اعم از مسئول و مردم عادی موظف اند یعنی همه ما موظفیم که اساس فکر، عقل، درایت، اندیشه و انگیزه را بر اعتقاد صائب و عمل صالح بنیان گذاری کنیم.

این گونه از رخدادهای تلخ در اثر نبود عقیده صائب و ایمان سالم است.

کسی که لرزان می اندیشد و مضطرب فکر می کند، مضطرب می سازد.

آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را فکرتش را فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیان گذاری کرده است خواه از مسئولین خواه از مردم و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می سازد.

خدای سبحان فرمود شما بنیان فکری و اندیشه و انگیزه را در جای لرزان نسازید، به فکر اختلاس و چپاول نباشید، به فکر زرق و برق دنیا نباشید، این شما را می برد! آن که در لبه رودخانه که زیرش خالی است خانه می سازد، غرق خواهد شد؛ فرمود: ﴿أَمْ مَنْ أَسَّسَ بُنْیانَهُ عَلی‏ شَفا جُرُفٍ هارٍ‏﴾ این اصل اول.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی به دنبال حادثه آبادان+ فیلم

پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی به دنبال حادثه آبادان+ فیلم