مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:222022-05-28سياسي

افتتاح پایانه جدید شرق تهران تا پایان امسال» 30 پروژه بزرگ در بوستان جنگلی سرخه حصار


شهردار منطقه 13 تهران از راه اندازی فاز نخست پایانه جدید شرق تهران خبر داد و گفت: 30 پروژه هم در بوستان جنگلی سرخه حصار اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی احمدی شهردار منطقه 13 در مراسم بازدید اهالی رسانه از پایانه بزرگ شرق تهران اظهار داشت: زمانی که مدیریت شهری جدید فعالیت خود را آغاز کرد، تهران با پروژه های شهری نیمه کاره مواجه بود و بر اساس تصمیم گیری های اتخاذ شده از سوی شهردار تهران اولویت برنامه ها برای تکمیل پروژه های نیمه کاره قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از عوارض اخذ شده از سوی شهروندان برای اجرای پروژه های شهری هم استفاده می شود و بر همین اساس باید پروژه ها به نحو احسن جهت استفاده شهروندان اجرایی شود گفت: از دهه 1370 راه اندازی پایانه جدید شرق تهران مدنظر قرار گرفته بود و حدود 30 هکتار زمین برای این مسأله اختصاص یافته است که 13.

5 هکتار آغاز کار آن تا سال 92 اجرایی شد.

علی احمدی گفت: تا سال 96 برخی از سازه ها برای این پایانه ساخته شد و با 94 درصد پیشرفت تحلیل مدیریت شهری سابق شد ولی متأسفانه این پروژه طی 4 سال گذشته رها مانده بو.

شهردار منطقه 13 خاطرنشان کرد: متأسفانه  دلیل بی توجهی مدیریت شهری سابق 10درصد با پیشرفت معکوس پروژه همراه شده بودیم و این پروژه که می توانست آن زمان با 15 میلیارد تومان به بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایانه جدید شرق تهران تا پایان امسال» 30 پروژه بزرگ در بوستان جنگلی سرخه حصار

افتتاح پایانه جدید شرق تهران تا پایان امسال» 30 پروژه بزرگ در بوستان جنگلی سرخه حصار