مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-28دانش

تحول در آموزش موجب اشتغال زایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعدالله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهید بهشتی در جلسه معارفه سرپرست جدید دانشکده علوم زمین دانشگاه شهیدبهشتی با تأکید بر اهمیت و ظرفیت های دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی، - رییس دانشگاه شهید بهشتی گفت: اگر قرار باشد اقتصاد ما متحول شود، باید به دنبال تحول در آموزش ها به گونه ای باشیم که با اقتصاد جدید هماهنگ شوند و اشتغال زایی وضعیت بهتری پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعدالله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهید بهشتی در جلسه معارفه سرپرست جدید دانشکده علوم زمین دانشگاه شهیدبهشتی با تأکید بر اهمیت و ظرفیت های دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی، گفت: این دانشکده از لحاظ سابقه، تعداد گروه ها و تخصص های مختلف و همچنین از نظر امید به کارآفرینی از دانشکده های مهم دانشگاه شهید بهشتی است.

وی افزود: سال 2022 سال جهانی علوم پایه برای توسعه پایدار نام گرفته و من به عنوان دبیر شورای سیاست گذاری سال جهانی علوم پایه به همراه سایر همکاران، علاقه مند هستیم علوم پایه مسائل کشور را حل کند.

اگرچه مقاله نوشتن کار بزرگی است، اما علوم پایه نباید فقط به این کار محدود شود؛ چرا که از آن اشتغال زایی و حل چالش های جامعه انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در آموزش موجب اشتغال زایی می شود

تحول در آموزش موجب اشتغال زایی می شود