مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-28اجتماعي

اعزام 1200 نفر از خراسان جنوبی به حج تمتع


مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: امسال یک هزار و 200 نفر از خراسان جنوبی برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهارداشت: بعد از وقفه ای که در این دو سال انجام شد امسال زائران در روزهای آینده به مناسک حج تمتع اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 200 نفر زائر از استان در قالب 9 کاروان به حج تمتع مشرف می شوند، بیان داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته همه کاروان های اعزامی استان جزو زائران مدینه بعد هستند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: به جز یک کاروان که از سهمیه مشهد گرفته شده و مدینه قبل بوده، بقیه کاروان ها در تاریخ پنجم و ششم تیرماه امسال پروازشان از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام می شود.

نوفرستی با اشاره به اینکه سفرهای حج امسال تفاوتی با سال های قبل از کرونا دارد، گفت: امسال ممکن است به دلیل الزام تست پی سی آر که در حین پرواز از حجاج گرفته می شود برخی از حجاج دچار مشکل شوند و چون صدور ویزاها به صورت سیستمی با وارد کردن اطلاعات زائران از جمله جواب این تست صورت می گیرد این نگرانی وجود دارد که زائری از این سفر باز بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1200 نفر از خراسان جنوبی به حج تمتع

اعزام 1200 نفر از خراسان جنوبی به حج تمتع