مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:472022-05-28دانش

شرایط پذیرش مشروط در آزمون پیش کارورزی پزشکی اعلام شد


دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی شرایط پذیرش مشروط در آزمون پیش کارورزی پزشکی سال 1401 را به دانشکده های پزشکی سراسر کشور اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نامه ای که از سوی دکتر مرضیه نجومی دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی خطاب به معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده، شرایط پذیرش مشروط در آزمون پیش کارورزی پزشکی اعلام شده است.

در این نامه آمده است: به دنبال شرایط اپیدمی بیماری کووید - 19 در سال گذشته، برخی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که با محدودیت تعداد بیمارستان آموزشی روبرو بودند، مجبور به تعطیلی کوتاه مدت چند بخش کارآموزی شدند و بنابراین دانشجویان این دانشگاه ها برای معرفی به امتحان اسفندماه 1400 واجد شرایط شناخته نشدند.

این مشکل در برخی دانشگاه ها منجر به مشکلاتی در بخش های آموزشی به دلیل محدودیت تعداد کارورز شده است.

از آنجایی که برگزاری آزمون میاندوره در تقویم جدید آزمون ها در سال 1401 دیده نشده است، بنابراین در جهت حل مشکل مذکور به این دانشگاه ها مجوز داده می شود، آن دسته از دانشجویانی که در امتحان اسفندماه 1400 شرکت نکرده و در خردادماه واجد شرایط شده اند، به طور مشروط از تیرماه 1401 کارورز شده و در صورت قبولی در امتحان شهریورماه 1401، دوره آنها با احتساب بخش های گذرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پذیرش مشروط در آزمون پیش کارورزی پزشکی اعلام شد

شرایط پذیرش مشروط در آزمون پیش کارورزی پزشکی اعلام شد