مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 00:472022-05-27اقتصادي

رشد 63 درصدی واریز عوارض مالیات بر ارزش افزوده در سمنان


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از رشد 63 درصدی واریز عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان جواد انوری، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان اظهار کرد: در سال 1400 مجموع مبلغ واریزی به حساب شهرداری ها، فرمانداری ها و دهیاری های استان سمنان، بیش از دو هزار و 887 میلیارد و 61 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به لزوم تبیین نتایج ملموس پرداخت مالیات در خدمت رسانی و توسعه شهری به مردم، بر ضرورت گسترش فرهنگ مالیاتی در بین آحاد مردم تأکید کرد و مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان افزود: در سال 1400 بیش از دو هزار و 198 میلیارد و 38 میلیون ریال به حساب شهرداری ها، بیش از 554 میلیارد و 242 میلیون ریال به حساب دهیاری ها، بیش از 125 میلیارد و 318 میلیون ریال به حساب فرمانداری ها و بیش از 9 میلیارد و 461 میلیون ریال به حساب اداره کل امور عشایر استان سمنان بر اساس قانون توزیع واریز شده است و این مبالغ در کل نسبت به سال گذشته، 63 درصد افزایش داشته است.

انوری تصریح کرد: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر یا منطقه ای صرفاً جهت عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می شود و این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 63 درصدی واریز عوارض مالیات بر ارزش افزوده در سمنان

رشد 63 درصدی واریز عوارض مالیات بر ارزش افزوده در سمنان