مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 00:272022-05-27اقتصادي

فعلا برنامه ای برای تخریب متروپل وجود ندارد


فرماندار آبادان با تاکید بر کار آوار برداری از ساختمان متروپل به صورت سنگین در حال انجام است، گفت: در این زمان برنامه ای برای تخریب ساختمان در دستور کار نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان عباسپور جمعه شب در جمع خبرنگاران درباره جزییات حادثه متروپل بیان کرد: پس از حضور هشت گروه تخصصی در زمینه سازه روند آواربرداری از ساختان متروپل سرعت بالایی گرفته و در این زمان مقاومت سازه افزایش یافته است.

فرماندار آبادان تاکید کرد: اولویت ما در بحث آواربرداری تقویت سازه است و به همین دلیل نمی توانستیم از ماشین آلات سنگین استفاده کنیم.

وی افزود: سازه در این زمان پایدار شده و آوار برداری به صورت سنگین در حال انجام است؛ البته ما در این زمان از جرثقیل های 160 و 180 تن و لودرهای 970 استفاده می کنیم.

فرماندار آبادان بیان کرد: در حال حاضر در سه جبهه در حال آواربرداری هستیم و تا کنون دو خانه برای دسترسی بهتر تخریب شده و تخریب دو خانه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان اخبار را از مبادی رسمی دنبال کنند، عنوان کرد: در این زمان برنامه ای برای تخریب ساختمان در دستور کار نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا برنامه ای برای تخریب متروپل وجود ندارد

فعلا برنامه ای برای تخریب متروپل وجود ندارد