مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 00:222022-05-27سياسي

آواربرداری متروپل مطابق با تغییر در فرم سازه به روز می شود


رییس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان خوزستان گفت: هر تغییر فرم در سازه متروپل رخ دهد طبق برنامه نیز آوار برداری به روز می شود تا عملیات سریع تر به پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش خواجوی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران درباره ساختمان متروپل بیان کرد: زمانی که سازه متروپل فرو ریخت، در سه قسمت بخش ناپایدار باقی ماند.

وی افزود: سازه یک بخش دارد که پایداری آن نسبی است و باید طی فرایندی تخریب شود؛ البته بخش دیگری که اکنون فرو ریخته و بین این دو بخش نیز فصل مشترکی وجود دارد که دارای سه نقطه بحرانی است که اجسادی نیز در این بخش باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در این زمان امدادگران با رعایت نکات ایمنی در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: اکنون یک کارگروه تخصصی متشکل از هفت گروه دانشگاهی و کارشناس در حوزه پایداری سازه در محل در حال فعالیت هستند و جمع بندی نظرات آنها با محوریت سازمان نظام مهندسی انجام و در جلسات مدیریت بحران نیز نتایج ارائه و سپس تصمیم گیری انجام می شود.

وی افزود: به منظور پایش لحظه ای این سازه سه گروه نقشه بردار به صورت مستمر نقاط بحرانی را پایش می کنند و لحظه به لحظه به متخصصان گزارش می دهند و هر تغییر فرم در سازه رخ دهد طبق برنامه نیز آوار برداری به روز می شود تا عملیات سریع تر به پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری متروپل مطابق با تغییر در فرم سازه به روز می شود

آواربرداری متروپل مطابق با تغییر در فرم سازه به روز می شود