مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 00:022022-05-27سياسي

حضور مدیران در بین مردم انقلاب مدیریتی برای رفع مشکلات است


حضور استاندار و مدیران کل در گلوگاه انقلاب مدیریتی برای رفع مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گلوگاه،  حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی جمعه شب در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه که با حضور استاندار مازندران و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: با مردم و در میان مردم بودن مسلک خوبی است و درد مردم را شنیدن امیدوار کردن مردم است.

وی افزود: انقلاب مدیریتی امروز در استان بی نظیر بود و در همین دوران خاکریزهای فراوانی فتح شده و باید ببینیم چه خاکریزهای در مسیر راه داریم و آن را فتح کنیم که اولین سنگر فتح اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه گلوگاه یادآور شد: دریا و کنسانتره، جاده بین مزارع و استفاده بهینه از جنگل در اولویت های کاری مسوولان باشد و حمایت از سرمایه گذاران و مشخص شدن وضعیت منابع طبیعی مهم است.

فرماندار گلوگاه نیز اظهار کرد: مردم شهرستان گلوگاه سهم بسزایی در ظهور انقلاب و در دفاع مقدس داشتند و در دفاع از کیان و ناموس با قوت وارد شدند و نیروهای توانمند در عرصه توسعه در حرفه دکل بندی کوشش های فراوان داشتند که 299 نفر جان خود را از دست دادند .

مهدی داودی افزود:مشکلات را امروز شاهد بودیم که مهمترین آن بخشی از منابع طبیعی و خدمات ثبتی هشت تیکه باید به شهرستان بندرگز رفته و مطالبات را پیگیری می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مدیران در بین مردم انقلاب مدیریتی برای رفع مشکلات است

حضور مدیران در بین مردم انقلاب مدیریتی برای رفع مشکلات است