مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 23:272022-05-27سياسي

دادستان کشور: درصورت قصور دادستان آبادان، اغماض نمی کنیم


مردم بدانند که دستگاه قضا به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و هرکسی در هر مقامی که باشد مورد تعقیب قرار خواهد گرفت و متناسب با اتهاماتش بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور اظهار کرد: هر مقامی با هر سمتی که در حادثه متروپل نقش داشته اند تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.

بنده هنوز از میزان تقصیر دادستان آبادن مطلع نیستم اما پیگیر نقش وی هستیم و قطعا در برخورد با دادستان، بازپرس و دادیار در صورت مقصر بودنشان کوتاهی نخواهیم کرد.

وی گفت: الان 5 نفر از شهرداران و تعدادی از عوامل موثر بازداشت هستند و گفته شده دادستانی هم در این حادثه قصوری داشته من همین امشب هم به رییس کل دادگستری استان خوزستان و هم به دادستان آنجا تاکید کردم که هیچ اغماضی ما نسبت به متخلفین در هر بخشی که باشند چه در قوه قضاییه چه مجریه و .

نباید داشته باشیم.

دادستان کل کشور بیان کرد: مسئولان قضایی از ابتدای حادثه تا امشب در صحنه بودند، هر کسی در هر جایگاه و مقامی بوده باید پاسخ گو باشد و حتما این مسئله با جدیت بررسی می شود.

حجت الاسلام منتظری افزود: مردم بدانند که دستگاه قضا به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و هرکسی در هر مقامی که باشد مورد تعقیب قرار خواهد گرفت و متناسب با اتهاماتش بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کشور: درصورت قصور دادستان آبادان، اغماض نمی کنیم

دادستان کشور: درصورت قصور دادستان آبادان، اغماض نمی کنیم