مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 23:222022-05-27سياسي

انتقاد امام جمعه اهواز از تناقض گویی در حادثه متروپل


امام جمعه اهواز با انتقاد از برخی تناقض گویی ها درباره حادثه متروپل آبادان، بر وجود یک سخنگوی واحد در این موضوع تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وی گفت: موضوع دیگر این است که مسئولان وقتی زبان باز می کنند، چالش درست نکنند؛ مثلاً می گویند فلان فرد را گرفتیم و بعد می گویند که فلان فرد مرده است.

این تناقض ها چیست؟ من خبر قطعی نمی توانم بدهم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز 6 خرداد در خطبه های نماز جمعه اهواز، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: شاید یکی از حکمت های اهتمام به بزرگداشت ایام شهادت و موالید ائمه معصومین، مرور بر اخلاق و درس های این حضرات است.

در زمان امام صادق(ع) نرخ گندم افزایش پیدا کرد.

نگرانی و وحشت بر مردم سایه افکند.

در آن روزگار مردم، گندم را مورد نیاز چند ماه یا سال خود را نگه داری می کردند، امام صادق(ع) وقتی مطلع شدند دستور دادند آن گندم را که در خانه داشتند به بازار ببرند و در اختیار مردم قرار دهند و دستور دادند، روزانه گندم تهیه شود.

، وی با تاکید بر پیروی از سیره و اخلاق امام صادق(ع) در مراعات حال مردم، اظهار کرد: برخی از شما مومنان نمازگزار، صاحب خانه یا مغازه هستید، در شرایط سخت اقتصادی، مردم را مراعات کنید و با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه اهواز از تناقض گویی در حادثه متروپل

انتقاد امام جمعه اهواز از تناقض گویی در حادثه متروپل