مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 23:072022-05-27سياسي

پایان کار دوره «آفتابگردان ها» در تهران/ در اردوی شاعران جوان چه گذشت؟


نهمین دوره آفتابگردان ها که از سه شنبه سوم خرداد در تهران آغاز شده بود، پس از سه روز در مجتمع فرهنگی الزهرا (س) به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نهمین دوره آفتابگردان ها که به کوشش موسسه فرهنگی شهرستان ادب از سه شنبه سوم خرداد در تهران آغاز شده بود، پس از سه روز نشست و کارگاه شعر با حضور شاعرانی چون یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی بهمنی، مرتضی امیری اسفندقه، علی داوودی، علی محمد مودب، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان پور، مبین اردستانی، محمدرضا طهماسبی، فاطمه نانی زاد، سورنا جوکار و .

در مجتمع فرهنگی الزهرا (س) به کار خود پایان داد.

عرفان پور: تاکنون 1200 شاعر در اردوهای آفتابگردان ها شرکت کرده اند اولین روز اردوی سوم دوره نهم آفتابگردان ها، سه شنبه 3 خرداد 1401، در مجتمع فرهنگی الزهرا(س) در منطقه نیاوران تهران برگزار شد.

میلاد عرفان پور، مدیر دفتر شعر مؤسسه شهرستان ادب در افتتاحیه اردو، ضمن خوش آمدگویی به آفتابگردان ها اعلام کرد: شهرستان ادب، نهادی مردمی است که از سال 1389 با هدف پرورش ادبیات در قالب شعر و داستان و با نگاهی متعالی آغاز به کار کرده است.

عرفان پور نگاه متعالی به ادبیات را نه فقط در شگرد و تکنیک، بلکه در قرار گرفتن شاعر در مسیر واقعی سلوک دانست و هدف دوره های آفتابگردا ن ها را پرورش شاعرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار دوره «آفتابگردان ها» در تهران/ در اردوی شاعران جوان چه گذشت؟

پایان کار دوره «آفتابگردان ها» در تهران/ در اردوی شاعران جوان چه گذشت؟