مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 21:472022-05-27اقتصادي

تمامی پروژه های راهداری چاروسا فعال است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان از اختصاص 50میلیارد تومان برای پروژه های راه سازی چاروسا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان و رییس راهداری شهرستان کهگیلویه و جمعی از کارشناسان این اداره با حضور در بخش چاروسا از پروژه های عمرانی این بخش بازدید کردند.

بازدید از محور اتصال قلعه رییسی به پاتاوه و دهدشت از دم عباس، جاده برفکوه، محور الگن به لنده و آسفالت مسیر قلعه رییسی به دیشموک و بازدید از ورودی شهر قلعه رییسی از مهمترین برنامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان از پروژه های این بخش بود.

عابد محمدی در این سفر با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای کمک به مناطق محروم به خصوص حوزه چاروسا و دیشموک بکار می بندیم تصریح کرد: در حوزه چاروسا حدود 45کیلومتر راه ارتباطی در زمینه آسفالت و راه سازی داریم که 40کیلومتر مسیر آسفالته و 5کیلومتر هم آسفالت مسیر بین قلعه رییسی و دیشموک را داریم که قریب به 50میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها اختصاص داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان به پروژه جاده برفکوه چاروسا اشاره و بیان کرد: این محور از مسیرهای است که می تواند کمک شایانی به عشایر و روستاییان چاروسا کند که مسیر گذشته را به این مسیر کوتاه تر می کند که این پروژه همراه با مسیر دارگنجی و گندم کار یک پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی پروژه های راهداری چاروسا فعال است

تمامی پروژه های راهداری چاروسا فعال است