مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 18:372022-05-27سياسي

«سلام فرمانده»، تجربه ای بالنده


استقبال کم نظیر از سرود حماسی «سلام فرمانده»، یادآور ضرورت تداوم تولید آثاری از این دست به ویژه برای نسل های سوم و چهارم در مسیر تحقق رویکرد متعالی «جهاد تبیین» است.

- خبرگزاری فارس – حسن شیخ حائری: حکایت، حکایتِ تجربه ای بالنده، فزاینده و پیش رونده است که از دل برآمده و بر دل ها نشسته، نوایی که مفهوم محوری آن، توجه به ساحت حضرت صاحب عصر و زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف و ارواحنا فِداه به عنوان فرمانده عالَم است و در ادامه دهه نودی ها را به همدلی و پایداری در مسیر ملت امام حسین (ع) و زمینه سازی برای ظهور مُنجی عالم بشریت با الگو گرفتن از سردارانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) فرا می خوانَد.

سلام فرمانده اگرچه در ابتدا با حضور جمع محدودی از عاشقان و دلدادگان جبهه انقلاب اسلامی با شعرسرایی سیدمهدی بنی هاشمی، نوای ابوذر روحی، تهیه کنندگی حجت الاسلام سعید نعیمی و کارگردانی مهرانه به نهاد تولید و عرضه شد، اما اکنون در اقصا نقاط ایران و بلکه جهان بازخوانی شده و می شود و البته تقاضا برای ترجمه و اجرای دوباره آن همچنان ادامه دارد.

همه این ها به آن معنا نیست که سلام فرمانده ، هیچ نقطه ضعفی ندارد و قابل نقد نیست، اما برخی انتقادهای وارد شده به از این اثر نیز منصفانه تلقی نمی شود، مانند آن که این اثر فرهنگی را یک کالای تبلیغاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلام فرمانده»، تجربه ای بالنده

«سلام فرمانده»، تجربه ای بالنده