مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 18:022022-05-27سياسي

اجتماع بزرگ صادقیون بمناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در پردیس برگزار شد


اجتماع بزرگ صادقیون(ع) بمناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور گردهمایی هیات مذهبی دو شهر پردیس و بومهن در امام زاده سلطان مطهر(ع) ده بومهن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، اجتماع بزرگ صادقیون(ع) بمناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور گردهمایی هیات مذهبی دو شهر پردیس و بومهن در امام زاده سلطان مطهر(ع) ده بومهن برگزار شد.

بنابراین گزارش هیات مذهبی از دو شهر بومهن و پردیس با طی کردن مسیرهای متفاوت به سمت شهر بومهن با سینه زنی و زنجیر زنی حرکت کرده و با طی کردن مسیر 8 کیلومتری به امامزاده سلطان مطهر(ع) بومهن تجمع پایانی و کم نظیری را با مداحی مداحان اهل بیت(ع) شکل دادند.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص این مراسم، اظهار کرد: برنامه عزاداری شهادت امام صادق علیه السلام هر ساله در شهرستان پردیس و شهر بومهن برگزار می شود اما امسال با هماهنگی بیشتر و ذیل قرارگاه فرهنگی شهرستان پردیس برگزار شد.

  وی گفت: امروز هیات مذهبی از دو شهر بومهن و پردیس به مسیر راهپیمایی وارد و با مداحی و عزاداری به سمت محل تجمع حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ صادقیون بمناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در پردیس برگزار شد

اجتماع بزرگ صادقیون بمناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در پردیس برگزار شد