مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-27سياسي

دعوت از وزیرآموزش و پرورش با هدف رفع مشکل معلمین غیرانتفاعی


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه های معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی گفت: به زودی از وزیر آموزش و پرورش به منظور حضور در کمیسیون آموزش مجلس با هدف بررسی و رفع مشکلات معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی دعوت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی رشت در دفتر مراجعات مردمی با اشاره به اینکه در کمیسیون آموزش مجلس دغدغه های معلمین غیرانتفاعی را پیگیری می کنیم، اظهار کرد: معلمین غیر انتفاعی از سراسر کشور بابت دغدغه هایشان با بنده تماس می گیرند و ما نیز به دنبال حل آن مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه معلمین غیر انتفاعی بار سنگینی را از دوش دولت بر می دارند، افزود: بنده حامی معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی هستم و معتقدم باید این معلمین نیز مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند.

  نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی از وزیر آموزش و پرورش در راستای حمایت از معلمین غیر انتفاعی در کمیسیون آموزش مجلس دعوت می شود، گفت: معتقدم هر فردی که از فیلتر آموزش و پرورش عبور کرده و در مدارس مشغول به تدریس است، باید وی را به عنوان معلم بشناسیم و از وی حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از وزیرآموزش و پرورش با هدف رفع مشکل معلمین غیرانتفاعی

دعوت از وزیرآموزش و پرورش با هدف رفع مشکل معلمین غیرانتفاعی