مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:422022-05-27سياسي

دعوت از وزیر آموزش وپرورش برای رفع مشکل معلمین غیرانتفاعی


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه های معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی گفت: به زودی از وزیر آموزش وپرورش به منظور حضور در کمیسیون آموزش مجلس با هدف بررسی و رفع مشکلات معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی دعوت می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی رشت در دفتر مراجعات مردمی با اشاره به اینکه در کمیسیون آموزش مجلس دغدغه های معلمین غیرانتفاعی را پیگیری می کنیم اظهار کرد: معلمین غیرانتفاعی از سراسر کشور بابت دغدغه هایشان با بنده تماس می گیرند.

محمدرضا احمدی با بیان اینکه معلمین غیرانتفاعی بار سنگینی را از دوش دولت برمی دارند افزود: بنده حامی معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی هستم و معتقدم باید این معلمین نیز مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند.

وی با تاکید به اینکه به زودی از وزیر آموزش وپرورش در راستای حمایت از معلمین غیرانتفاعی در کمیسیون آموزش مجلس دعوت می شود بیان کرد: معتقدم هر فردی که از فیلتر آموزش وپرورش عبور کرده و در مدارس مشغول به تدریس است، باید وی را به عنوان معلم بشناسیم و از وی حمایت کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در تلاشیم تا آزمون داخلی برای جذب معلمین غیرانتفاعی برگزار شود تصریح کرد: نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از وزیر آموزش وپرورش برای رفع مشکل معلمین غیرانتفاعی

دعوت از وزیر آموزش وپرورش برای رفع مشکل معلمین غیرانتفاعی