مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-27سياسي

علم الهدی: ایجاد گرانی در کشور از هر جنایتی بدتر است


علم الهدی امام جمعه مشهد با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، به سه اثر گرانی کالا بر مردم اشاره و اظهار کرد: گرانی کالا مردم را «بداخلاق» می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، امام جمعه مشهد گفت: مسئولان با همه قدرت مقابل گران فروش و محتکر بایستند همانطور که پیغمبر اکرم فرمودند المحتکر ملعون یعنی احتکارچی ملعون است.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی عزاداران شهادت امام جعفر صادق (ع) در مشهد، اظهار کرد: امتیاز آموزه های امام صادق (ع) این است که آموزش های ایشان آموزش به روز هست.

وی با بیان این که تعالیم و معارف امام صادق (ع) راهنما و راهبرد ما در موقعیت های حساس زندگانی اجتماعی ما است، ادامه داد: دو جریان از امام صادق (ع) به عنوان راهبرد معیشتی امروز در گرفتاری ها و در وضعی که امروز به سر می بریم، مطرح است، راهبرد اول زمانی است که گندم در مدینه کمیاب و گران شد.

امام صادق فرمودند گندم های انبار منزل را در بازار بفروشید و برای هر روز نیاز، از بازار به هر قیمتی که مردم می خرند، گندم تهیه کنید.

وی با بیان این که امام صادق فرمودند چون گندم گران است، نان را مخلوطی از گندم و جو درست کنید، خاطرنشان کرد: جریان دوم زمانی بود که حضرت از نظر گذران معیشت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: ایجاد گرانی در کشور از هر جنایتی بدتر است

علم الهدی: ایجاد گرانی در کشور از هر جنایتی بدتر است