مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:122022-05-27اقتصادي

زمین های مازاد دستگاه های اجرایی به شورای مسکن اعلام شود


دستگاه های اجرایی موظف هستند طبق قانون، زمینهای مازاد خود را به شورای مسکن اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه، در جلسه شورای مسکن بر تامین هرچه سریع تر تامین اراضی برای احداث در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات منظم شورای مسکن به جهت تسریع در روند اجرای این طرح، در دستور کار ما قرار دارد.

استاندار گلستان افزود: تاکنون 96 درصد زمین مورد نیاز ساخت 15 هزار و 456 واحد مسکونی برای سال اول در قالب طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تامین شده است.

وی با بیان این که دولت شرایط بسیار خوبی برای تامین مسکن شهروندان فراهم کرده، ادامه داد: بالاخص برای مسکن روستایی وام کم بهره پنج درصد در نظر گرفته شده است.

زنگانه اظهار کرد: حدود 9 ماه از شروع طرح گذشته و زمین های مورد نیاز تأمین و عملیات اجرایی احداث مسکن در بخش روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر با سرعت بیشتری پیش می رود وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند طبق قانون، زمینهای مازاد خود را به شورای مسکن اعلام کنند؛ اگر اعلام نکنند و ما به کمک فرمانداران شناسایی کنیم، عملیات انتقال سند برای طرح نهضت در استان انجام می شود.

زنگانه با بیان این که میزان تسهیلات ساخت مسکن روستایی از 100 میلیون به دویست میلیون تومان افزایش پیدا کرده، یادآور شد: همه بانکها متمم تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های مازاد دستگاه های اجرایی به شورای مسکن اعلام شود

زمین های مازاد دستگاه های اجرایی به شورای مسکن اعلام شود