مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-27دانش

​​​​​​​آغاز همکاری های پزشکی تبریز و ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهمن نقی پور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دیدار با حسنو کاپو رییس دانشگاه قفقاز ترکیه و هیئت علمی این دانشگاه ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری علمی دانشگاه قفقاز با ارائه گزارشی از توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: تشکیل کمیته های کاری علمی و عملی ضمن بررسی جزییات نیازمندی های دو دانشگاه ضروری است.

وی از معاونان و ریاست دانشکده پزشکی خواست به منظور توسعه همکاری ها و کمک به پیشرفت منطقه پیشنهادات ارائه شده را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

در این دیدار پروفسور دکتر حسنو کاپو رییس دانشگاه قفقاز ترکیه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضورش در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار امیدواری کرد که شروع همکاری بین دو دانشگاه باعث رشد و شکوفایی دانش پزشکی در منطقه خصوصا شمال غربی ترکیه شود.

وی با اشاره به قدمت تاریخی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و پشتوانه علمی این دانشگاه گفت: این همکاری کمک بزرگی به رشد و توسعه دانشگاه قفقاز می کند و در این خصوص درخواست همکاری آموزشی در زمینه های ، تربیت و آموزش کادر پزشکی و بالینی را داریم و اولویت خود را در رابطه با تبادل دانشجو و استاد اعلام می کنیم.

کاپو همچنین خواستار حضور اساتید ایرانی برای آموزش دانشجویان قفقاز بصورت آنلاین و  حضوری در رشته های علوم پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​​​​​​​آغاز همکاری های پزشکی تبریز و ترکیه

​​​​​​​آغاز همکاری های پزشکی تبریز و ترکیه