مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-27سياسي

دود نفت و گاز تنها بهره مردم گچساران از طلای سیاه


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: منابع نفت و گاز فراوانی درگچساران وجود دارد ولی فقط دود آنها نصیب مردم این شهرستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران آیت الله سید نصیر حسینی،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام که در مسجد صاحب الزمان (عج) گچساران برگزار شد، اظهار کرد: خداوند دوحجت برای انسان ها قرار داده است حجت ظاهری و حجت باطنی ،حجت باطنی است که انسان ها را به سوی توحید، معنویت، اخلاق، حیات، عبودیت و عدالت دعوت می کند.

زینت هایی که خداوند درون انسان ها و دیگر مخلوقات قرار داده است به صورت فطری به سمت خداوند تمایل دارند.

وی بیان کرد:این حجت باطنی درون همه است و اما حجت های ظاهری انبیاءالهی، پیامبران اولولعزم و تشریحی و تبلیغی و نیز امامان معصوم هستند که برای هدایت بشر آمده اند،بنابراین هم برادران اهل سنت قائل به این امر هستند که جامعه بشری باید امام داشته باشند و هم شیعیان معتقد به ضرورت وجود امام برای امت پیامبر(ص) هستند.

آیت الله حسینی ادامه داد:اما آن تعریفی که شیعه حقیقی برای امام دارد و خصوصیات و شاخص هایی که برای امام بیان می کنند با آن شاخص هایی که اهل سنت برای امام بیان می کنند، فاصله عرش تا فرش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود نفت و گاز تنها بهره مردم گچساران از طلای سیاه

دود نفت و گاز تنها بهره مردم گچساران از طلای سیاه