مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-27سياسي

جهاد تبیین، تکلیف انقلابی


مسوولان ارشد قوای سه گانه با همکاری مدیران رسانه های کشور در همگرایی بایسته به مدل رفتاری و مدیریتی شناخته شده برای تحقق جهاد تببین در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور دست یابند تا علاوه بر نیل به اهداف توسعه ای انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار اخیر نمایندگان خانه ملت حاوی نکات ارزنده و درس آموز بود که بازتاباندن بیشتر آن در مسیر حکمرانی ضرورت دارد.

امام خامنه ای در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید چندباره درباره لزوم توجه به جهاد معنوی و اخلاص در عمل مومنانه توجه به  آن را مولفه اساسی برای مسوولان در تراز انقلاب دانسته و در فرازی دیگر اصول حکمرانی شایسته را تببین کردند که حقیقتا این بیانات منشور خدمت رسانی صادقانه نامیده می شود.

بی گمان یکی از فرازهای مهم سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی ضرورت توجه به تبیین رسانه ای قوانین در کشور است که این مهم هم اکنون کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

پرواضح است کارکرد اساسی مجلس شورای اسلامی حل چالش های بنیادی کشور است و اجرای قوانین تصویبی در این مسیر به شفاف سازی و الگوسازی نیاز دارد که باید توسط متولیان امر یعنی خانه ملت صورت گیرد چه که بی توجهی به آن سردرگمی در جامعه و ناآگاهی از سرنوشت مصوبات را رقم می زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، تکلیف انقلابی

جهاد تبیین، تکلیف انقلابی