مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-27سياسي

مسئولیت مشترک کشور های منطقه برای کمک به ایجاد دولت فراگیر در افغانستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز جمعه ششم خرداد ماه چهارمین نشست گفتگوی امنیت منطقه ای با حضور کشور های ایران، روسیه، هند، چین، - دبیر شورای امنیت ملی تاجیکستان در چهارمین نشست گفتگوی امنیت منطقه ای بر مسئولیت مشترک همه کشور های منطقه برای کمک به ایجاد دولت فراگیر در افغانستان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز جمعه ششم خرداد ماه چهارمین نشست گفتگوی امنیت منطقه ای با حضور کشور های ایران، روسیه، هند، چین، ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی کشور تاجیکستان در شهر دوشنبه پایتخت این کشور آغاز به کار کرد.

در نشست افتتاحیه نصرالله محمودزاده دبیر شورای امنیت ملی تاجیکستان ضمن خیر مقدم به مقامات عالی شرکت کننده در نشست گفت:شرایط سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی در افغانستان در وضعیت بسیار نامناسبی است و توسعه تروریسم، افراط گرایی و قاچاق موادمخدر به عنوان تهدید عمومی موجب نگرانی شدید همسایگان این کشور و سایر کشور های منطقه شده است.

وی با تاکید بر مسؤولیت مشترک همه کشور های منطقه برای کمک به ایجاد دولت فراگیر با حضور نمایندگان اقوام و مذاهب و گروه های سیاسی مختلف در افعانستان افزود: ایجاد کمربند امنیتی در اطراف این کشور و تلاش بین المللی برای ارائه کمک های بشردوستانه به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت مشترک کشور های منطقه برای کمک به ایجاد دولت فراگیر در افغانستان

مسئولیت مشترک کشور های منطقه برای کمک به ایجاد دولت فراگیر در افغانستان