مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-27سياسي

جزییات طرح عادلانه سازی یارانه ها به مردم اطلاع داده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد سبزی با بیان اینکه صحبت های رییس جمهور درباره اصلاحات اقتصادی تاثیر زیادی در ایجاد آرامش جامعه شد، - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت های رییس جمهور درباره اصلاحات اقتصادی تاثیر زیادی در اقناع افکار عمومی نسبت به اجرای این طرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد سبزی با بیان اینکه صحبت های رییس جمهور درباره اصلاحات اقتصادی تاثیر زیادی در ایجاد آرامش جامعه شد، افزود: لازم است رییس جمهور بیشتر و دقیق تر ابعاد مختلف طرح عادلانه سازی یارانه ها را برای مردم تشریح کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و وزرا و نمایندگان باید با صحبت کردن با مردم و توضیح درباره اجرای این طرح افکار عمومی را نسبت به آن اقناع کنند.

سبزی خاطر نشان کرد: طبیعی است که ایرادات طرح در زمان اجرا مشخص می شود و طرحی که روی کاغذ نوشته شده و به ظاهر بدون اشکال است در عرصه اجرا شرایط متفاوتی دارد.

وی تصریح کرد: طرح عادلانه سازی یارانه ها یک طرح است و طبیعی است که در زمان اجرا ایراداتش مشخص شود و پس از مشخص شدن نیز باید هرچه زودتر ایرادات آن برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح عادلانه سازی یارانه ها به مردم اطلاع داده شود

جزییات طرح عادلانه سازی یارانه ها به مردم اطلاع داده شود