مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-27پزشكي

واکسن های ایرانی کرونا سریع تر در WHO تایید شود


وزیر بهداشت از مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی خواست هر چه سریع تر مراحل قانونی تأیید واکسن های ایرانی کرونا طی شود.

- استاد گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بر اساس مطالعات کشوری از هر 100 هزار نفر 136 نفر مبتلا به سنگ های دستگاه ادراری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آمار ابتلاء به سنگ های دستگاه ادراری در ایران / درمان سنگ کلیه امروزه چگونه انجام می شود؟ استاد گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس مطالعات کشوری از هر 100 هزار نفر 136 نفر مبتلا به سنگ های دستگاه ادراری می شوند، گفت: نوشیدن مایعات به ویژه آب به اندازه کافی و در نظر گرفتن رژیم غذایی متعادل از همه ترکیبات در پیشگیری از این بیماری بسیار حائز اهمیت است.

علی حمیدی مدنی، دبیر علمی بیست و پنجمین کنگره جامع اورولوژی ایران گفت: یکی از مهمترین مشکلات و بیماری هایی که جوامع بشری با آن مواجه هستند، سنگ دستگاه ادراری است، سنگ دستگاه ادراری جزو سه بیماری بسیار شایع دستگاه ادراری محسوب می شود و به طور کلی مشکلات پروستات، عفونت ادراری و سنگ دستگاه ادراری سه بیماری بسیار شایع دستگاه ادراری و تناسلی محسوب می شوند.

حمیدی مدنی با بیان اینکه بر اساس مستنداتی که در جهان موجود است از زمان های بسیار قدیم و بشر اولیه نیز مشکل سنگ های دستگاه ادراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های ایرانی کرونا سریع تر در WHO تایید شود

واکسن های ایرانی کرونا سریع تر در WHO تایید شود