مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-27سياسي

دستور های ویژه رییس جمهور برای پیگیری حادثه متروپل


جلسه فوق العاده بررسی آخرین وضعیت حادثه متروپل آبادان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، رییس جمهور پس از اطلاع از آخرین گزارش های آواربرداری و امدادرسانی با تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان حادثه و مردم آبادان بر ضرورت بسیج همه امکانات برای امداد و نجات آسیب دیدگان و مفقودان تاکید کرد و گفت: دولت تمام امکانات وهمت خود را بکارگرفته تا به نحو فوری و کامل به آسیب دیدگان کمک شود و عملیات نجات نیز تا زمان ممکن ادامه خواهد یافت.

وی افزود: همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند تا در جریان امدادرسانی، حادثه غیرمترقبه ای برای مردم و امداد رسانان اتفاق نیفتد.

رییس جمهور تاکید کرد : رسانه ملی و تمام افراد و رسانه های دلسوز کشور، کمک کنند تا مردم در جریان اخبار صحیح و دقیق این تلاش ها قرار گیرند.

رییس جمهور در دومین بخش از دستورات خود بر شناسایی و پیگیری مقصرین و قاصرین این حادثه تاکید کرد و گفت: با هر فرد در هر رده ای که در این حادثه مرتکب تخلف یا ترک فعل شده باید به شدت برخورد شود.

سومین دستور رییس جمهور به دستگاه های مجری و ناظر در فرآیند ساخت و ساز بود.

آیت الله رییسی تاکید کرد: نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول، ضوابط و استاندار های مهندسی ساخته شود و باید از ادامه فعالیت و ساخت و ساز ساختمان های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور های ویژه رییس جمهور برای پیگیری حادثه متروپل

دستور های ویژه رییس جمهور برای پیگیری حادثه متروپل