مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 19:322022-05-25بين الملل

توسعه مناسبات با مسکو از سیاست های راهبردی تهران است


معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همه جانبه روابط با روسیه، گفت: توسعه مناسبات با مسکو در همه ابعاد، - جزو سیاست های راهبردی و جدی تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار الکساندر نواک معاون نخست وزیر روسیه و رییس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور بر ضرورت تعیین هدف گذاری برای توسعه روابط فی مابین تأکید کرد و از کمیسیون مشترک همکاری های ایران و روسیه خواست با جدیت برای تحقق این هدفگذاری تلاش کنند.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همه جانبه روابط با روسیه، گفت: توسعه مناسبات با مسکو در همه ابعاد، جزو سیاست های راهبردی و جدی تهران است.

وی ارتقاء سطح روابط میان ایران و روسیه را نیازمند فراهم شدن بسترهای لازم برای گسترش همکاری های فیمابین دانست و افزود: ظرفیت ها و زمینه های همکاری متعددی میان دو کشور وجود دارد که اگر بتوانیم این ظرفیت ها را فعال کنیم، شاهد جهش و تحول جدی در روابط دو کشور خواهیم بود.

مخبر با اشاره به اینکه سطح روابط تجاری ایران و روسیه در مقایسه با سطح روابط سیاسی دو کشور ناچیز است، تصریح کرد: در ایران اراده ای جدی برای توسعه روابط تجاری با روسیه وجود دارد و اگر مسکو نیز در این زمینه مصمم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مناسبات با مسکو از سیاست های راهبردی تهران است

توسعه مناسبات با مسکو از سیاست های راهبردی تهران است