مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-25بين الملل

به شدت نگران تحرکات نظامی چین، روسیه و کره شمالی هستیم!


سخنگوی ارشد دولت ژاپن امروز ادعا کرد که کشورش «به شدت نگران تحرکات نظامی چین، روسیه و کره شمالی است»! - به نقل از خبرگزاری آناتولی، ژاپن امروز چهارشنبه در خصوص آنچه این کشور نمایش قدرت چین و روسیه با اجرای گشت زنی هوای مشترک دو کشور در منطقه آسیا- پاسیفیک توصیف کرد، نگرانی عمیق خود را اعلام نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، هیروکازو ماتسونو (Hirokazu Matsuno) سخنگوی ارشد دولت ژاپن امروز اعلام کرد که کشورش پیرامون نمایش قدرت چین، روسیه و کره شمالی نگرانی شدیدی دارد و آن را رسما اعلام می کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سخنگوی ارشد دولت ژاپن در این باره ادعا کرد: نمی توانیم در حالیکه روسیه تنش ها در اوکراین را افزایش داده است، از اقداماتی که تنش ها در شرق آسیا را تشدید می کند، چشم پوشی کنیم.

هیروکازو ماتسونو در این باره اضافه کرد: توکیو نگرانی خود را از گشت زنی هوایی مشترک هواپیماهای جنگی چین و روسیه اعلام کرده و آن را افزایش سطح تحریکات می داند.

وی در ادامه افزود: دولت ژاپن قاطعانه از چین می خواهد تا نقشی معقول در حفظ صلح و امنیت در جامعه جهانی ایفا کند.

در همین رابطه، ماساهیسیا ساتو (Masahisa Sato) رهبر حزب حاکم لیبرال دموکرات ژاپن هم ادعا کرد که پکن با این اقدام خود را کشوری یاغی نشان داده است! به ادعای وی، ژاپن در واکنش به این اقدام باید کشتی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شدت نگران تحرکات نظامی چین، روسیه و کره شمالی هستیم!

به شدت نگران تحرکات نظامی چین، روسیه و کره شمالی هستیم!