مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-25بين الملل

جانسون: استعفا نمی دهم


نخست وزیر انگلیس با وجود پذیرش قانون شکنی هایش در رسوایی «پارتی گیت» اعلام کرد از مقام خود کناره گیری نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه با اصرار بر مواضع قبلی خود درباره رسوایی پارتی گیت گفت، استعفا نخواهد داد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتد پرس ، جانسون در جلسه پارلمان انگلیس گفت، مسئولیت کامل تمام آنچه که اتفاق افتاده را می پذیرد اما از مقام خود کناره گیری نخواهد کرد.

نخست وزیر انگلیس که نسخه ای از گزارش تخلفات خود و اعضای دولتش درخصوص نقض قوانین محدودکننده کرونایی در سال 2020 را دریافت کرده است گفت متأسف است اما نمی دانسته قانون شکنی کرده است.

جانسون گفت درس خود را از این رسوایی گرفته است اما اکنون زمان این است که از این مسئله عبور شود و بر روی اولویت های دولت تمرکز شود.

او باز هم ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد و گفت، زمانی که سال قبل در جلسه پارلمان گفته بود قانون شکنی نکرده و مهمانی برگزار نکرده دقیقاً همان چیزی بوده که در آن زمان باور داشته است .

کر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس در جلسه امروز (چهارشنبه) پارلمان به ادعاهای جانسون واکنش نشان داد و گفت، گزارش تهیه شده از تخلفات و قانون شکنی های دولت جانسون کاتالوگی از اعمال مجرمانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون: استعفا نمی دهم

جانسون: استعفا نمی دهم