مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-25بين الملل

بایدن در سراشیبی سقوط؛ محبوبیت رییس جمهور آمریکا به 36 درصد رسید


نتایج نظرسنجی رویترز نشان می دهد که تنها 36 درصد از مردم آمریکا از عملکرد بایدن بعنوان رییس جمهور رضایت دارند که این کمترین میزان محبوبیت از زمان آغاز ریاست جمهوری وی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج جدیدترین نظرسنجی خبرگزاری رویترز نشان می دهد که میزان محبوبیت جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در هفته جاری به 36 درصد نزول پیدا کرد که کم ترین میزان محبوبیت از زمان شروع ریاست جمهوری وی تاکنون محسوب می شود.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، طبق نتایج نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز گذشته (سه شنبه) منتشر شد، محبوبیت جو بایدن در میان رأی دهندگان آمریکایی همچنان در حال کاهش است و تنها 36 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از عملکرد وی به عنوان رییس جمهور آمریکا رضایت دارند و این پایین ترین درصدی است که بایدن از زمان به دست گرفتن ریاست جمهوری آمریکا تاکنون به دست آورده است.

بر اساس این گزارش، این نظرسنجی که در مجموع یکهزار و پنج فرد بزرگسال آمریکایی بعنوان نمونه تصادفی برگزیده شده اند و شامل 456 دموکرات و 358 جمهوری خواه می شدند، نشان می دهد که بیش از نیمی از مردم آمریکا یا همان 59 درصد از آن ها از عملکرد بایدن بعنوان رییس جمهور ایالات متحده ناراضی هستند و میزان محبوبیت 36 درصدی بایدن ظرف تنها یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در سراشیبی سقوط؛ محبوبیت رییس جمهور آمریکا به 36 درصد رسید

بایدن در سراشیبی سقوط؛ محبوبیت رییس جمهور آمریکا به 36 درصد رسید