مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-25سياسي

ماجرای دروغین فردی که 30 ساعت زیر آوار بود


به دنبال ادعای فردی مبنی بر اینکه در حادثه فروریختن ساختمان، بعد از 30 ساعت از زیر آوار بیرون آورده شده است، دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جهت تنویر افکار عمومی متنی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، شب گذشته صداوسیما گزارشی پخش کرد که در آن فردی مدعی شد پس از 30ساعت از زیر آوار در آمده است؛ حالا امروز تصویری از این فرد در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او قبلا در حال کمک رسانی به مردم در ماجرای حادثه آبادان بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی آبادان متنی را در خصوص صحبت های شهروند صدمه دیده در متروپل منتشر کرد: ضمن عرض خسته نباشید به تمام جهادگرانی که این روز ها در عرصه های مختلف خدمت در مسیر پایان دادن به بحران جانخراش سقوط ساختمان متروپل و التیام درد های به حق شهروندان هستند، به اطلاع می رساند در پی ادعای فردی مبنی بر اینکه در حادثه فروریختن ساختمان، بعد از 30 ساعت از زیر آوار بیرون آورده شده است، بر خود لازم می دانیم تا توضیحات زیر به منظور تنویر افکار عمومی حضور مطالبه گران محترم عنوان می شود.

بر اساس وظیفه ذاتی نیرو های امدادگر درمانی در خط دوم حادثه قرار می گیرند و معمولاً پس از اعلام نیاز نیرو های آتش نشان و آواربردار، آمبولانس به خط اول حادثه اعزام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دروغین فردی که 30 ساعت زیر آوار بود

ماجرای دروغین فردی که 30 ساعت زیر آوار بود