مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-25بين الملل

نخست وزیر هلند: تحریم نفتی روسیه پیش از تابستان تصویب می شود


نخست وزیر هلند با اشاره به سوالاتی که برخی کشورهای اروپایی درباره تحریم نفتی روسیه دارند، گفت بسته ششم تحریم های اتحادیه علیه مسکو احتمالا پیش از فرارسیدن فصل تابستان تصویب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باوجود عدم موفقیت اتحادیه اروپا برای تصویب ششمین بسته تحریمی علیه روسیه به بهانه جنگ در اوکراین، مارک روته نخست وزیر هلند بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تحریم ها هرچه سریعتر تصویب شود.

روته امروز (چهارشنبه) طی سخنرانی در مجلس جهانی اقتصاد داووس، ابراز امیدواری کرد که اتحادیه اروپا در اجلاس 30 تا 31  می یا در اسرع وقت پس از این نشست، درباره تحریم نفت روسیه به توافق برسد.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، وی در این باره توضیح داد: ما خیلی سریع به بحران اوکراین واکنش نشان داده ایم و چندین بسته تحریمی ارائه کرده ایم.

اما نگرانی در مورد تحریم های نفتی وجود دارد.

برخی کشورها سؤالاتی دارند .

این مقام ارشد هلندی اظهار داشت: امیدوارم تا دوشنبه و سه شنبه، زمانی که نشست اتحادیه اروپا برگزار می شود، به توافق برسیم یا درباره چگونگی توافق کردن درباره آن در اسرع وقت پس از نشست نتیجه ای بگیریم .

پیش از این، نشریه فایننشال تایمز گزارش داده بود که ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان در نامه ای به چارلز میشل رییس شورای اروپاگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر هلند: تحریم نفتی روسیه پیش از تابستان تصویب می شود

نخست وزیر هلند: تحریم نفتی روسیه پیش از تابستان تصویب می شود