مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-25بين الملل

باید همه اراضی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی آزاد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موریس سلیم وزیر دفاع لبنان در سخنانی به مناسبت عید مقاومت و آزادی در لبنان، تاکید کرد: همه لبنانی ها منتظر روزی هستند که در آن همه اراضی تحت اشغال لبنان (اشاره به مزارع شبعا، - موریس سلیم وزیر دفاع لبنان در سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی تاکید کرد: لبنانی ها در انتظار روزی هستند که همه اراضی تحت اشغال لبنان، آزاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موریس سلیم وزیر دفاع لبنان در سخنانی به مناسبت عید مقاومت و آزادی در لبنان، تاکید کرد: همه لبنانی ها منتظر روزی هستند که در آن همه اراضی تحت اشغال لبنان (اشاره به مزارع شبعا، ارتفاعات کفرشوبا و بخشی از روستای غجر) آزاد شود.

وی افزود: با وجود شرایط سخت و دشوار کنونی در لبنان، نباید از خوشحالی و سرور به مناسبت دستاورد بزرگ ملی آزادسازی جنوب لبنان در 25 می 2000 خودداری کنیم، رخدادی که دل مردم لبنان به ویژه اهالی جنوب را عمیقاً خوشحال کرد.

سلیم در ادامه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای لبنان از نیرو های مقاومت، ارتش و ملت در مسیر آزادسازی جنوب لبنان، تاکید کرد: مردم ما منتظر روزی هستند که همه اراضی باقیمانده تحت اشغال آزاد شود تا شادی خود را کامل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همه اراضی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی آزاد شود

باید همه اراضی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی آزاد شود